نسخه optifine ماینکرافت ، در واقع نسخه بدون باگ و لگ ماینکرافت است . این نسخه بازی باعث میشه بازی ، درارای ساپورت تکسچر HD باشه . همچنین این نسخه ، دارای بالاترین fps از بازی است طوری که در برخی از نقاط جهان گزارشاتی از حتی سه رقمی شدن یا چهار رقمی شدن fps در نسخه optifine ماینکرافت داده شده . در تنظیمات برای بخش هایی وجود داره که حتی میتونید بازی رو برای سیستمتون ، هر طور که دلتون میخواد تنظیم کنید .

optifinesahder

 

در واقع این ورژن از بازی ، به شما اجازه میدهد که با دستکاری تنظیمات گرافیکی ، ریسورس پک ها ، شیدر و تکسچر های HD رو حتی روی سیستم های ضعیف با روون ترین حالت ممکن ، بدون نیاز به نصب هیچ مود اضافه ای ، بازی رو اجرا کنید . optifine دارای امکانات زیادی از جمله سرعت و fps بالا ، ساپورت تکسچر های HD ، فضای زیاد برای رندر و خیلی چیزای دیگست .

 

خب صد در صد خیلی از پلیر ها سیستم آن چندان قوی ای ندارند یا حتی سیستمشون ، ضعیف ترین حالت ممکن رو داره و بازی براشون با یک عالمه لگ میاد . خب ، ما به این پلیر ها ورژن optifine بازی رو پیشنهاد میکنیم! در واقع با این نسخه از بازی شما قادرید ، ماینکرافت رو با سیستمتون تنظیم کنید و حتی با ضعیف ترین سیستم ، بازی رو با روون ترین حالت ممکن با بالاترین fps و بهترین گرافیک ممکن برای سیستمتون اجرا کنید ، بدون هیچ نگرانی!

 

امکانات نسخه optifine نسبت به نسخه معمولی: 

1. fps بهتر

2. امکان زوم کردن با دکمه C روی کیبورد

3. تنظیمات گرافیکی با شکل دلخواه

4. بهتر گزینه برای ریکورد یا استریم از ماینکرافت

5. امکان نصب شیدر و تکسچر HD

 

برای رفتن به سایت optifine برای دانلود کلیک کنید